OCICT Opleidings Centrum ICT
informatie@ocict.nl 030 7370799

<< Klachtenprocedure


OC ICT stelt het op prijs als u een eventuele klacht aan ons doorgeeft, zodat wij naar een oplossing kunnen zoeken. Wij hebben hiervoor onderstaande procedure.

1.Als u een klacht heeft, dan kunt u deze via onderstaand formulier indienen.
2. Wij zullen de ontvangst van uw klacht per e-mail binnen 1 werkdag en per post maximaal binnen 1 week bevestigen.
3. De afhandeling van de klacht valt onder verantwoordelijkheid van onze directie. Uiteraard streven wij ernaar uw klacht tot volle tevredenheid af te handelen.
4. Binnen twee weken kunt u een mondelinge en daarna schriftelijke/e-mail reactie op uw klacht verwachten.


 Klachten formulier: 
Vul hieronder ten minste uw naam, telefoon en e-mail adres in zodat wij U kunnen bereiken.
Aanhef  Dhr.    Mevr.
Voornaam    Voorletters  
Tussenvoegsel
Achternaam
Telefoon prive
Email adres
Organisatie
Adres+Huisnr.
Postcode
Woonplaats
Land
Telefoon zakelijk
E-mail adres zakelijk
Uw klacht betreft:
Naam van de cursus
Datum
Locatie

Uw Klachten/Vragen/Opmerkingen:

U vindt ons ook op Springest

©2020   OC ICT - OpleidingsCentrum Informatie Communicatie Technologie